Zarządzenie nr 183/2020
BURMISTRZA PAKOŚCI
z dnia 26 sierpnia 2020 r.
w sprawie określenia terminu składania wniosków w ramach udzielenia pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020-2022
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz.713) oraz § 8 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020-2022 (Dz. U. z 2020 r., poz. 1227) zarządza się, co następuje:
§ 1.1. Ustala się termin składania wniosków w ramach udzielenia pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020-2022, do dnia 11 września 2020 r.
2. Wnioski, o którym mowa w ust.1 składa się do dyrektora szkoły, do której uczeń będzie uczęszczał w roku szkolnym 2020/2021.
§ 2 Wykonanie zadania powierza się dyrektorom szkół mających siedzibę na terenie Gminy Pakość.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Pakości
Zygmunt Groń
UZASADNIENIE
do Zarządzenia Nr 183/2020
Burmistrza Pakości
z dnia 26 sierpnia 2020 r.
Zgodnie z §8 ust.3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 czerwca 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków udzielania pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2020-2022 (Dz. U. z 2020 r., poz. 1227), Burmistrz ma obowiązek ustalenia terminu składania wniosków o przyznanie w/w pomocy. Wobec powyższego niniejsze zarządzenie jest w pełni uzasadnione.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Centrum Usług Wspólnych Gminy Pakość