Obowiązek sporządzenia i przedstawienia informacji o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Pakość wynika z art. 11 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe. Organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego, w terminie do dnia 31 października, przedstawia organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego informację o stanie realizacji zadań oświatowych tej jednostki za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach egzaminu ósmoklasisty z uwzględnieniem działań podejmowanych przez szkoły nakierowanych na kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz o wynikach nadzoru pedagogicznego sprawowanego przez kuratora oświaty.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych 2023/2024
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych 2022/2023
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych 2021/2022
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych 2020/2021
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych 2019/2020
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Centrum Usług Wspólnych Gminy Pakość